Zaalcapaciteit en prijzen

    Zaalcapaciteit

    De zaalcapaciteit is 130 personen inclusief personeel.

    Zaalhuur

    De Gasthuiskapel wordt geëxploiteerd door de Stichting Exploitatie Gasthuiskapel waarvan bestuur en medewerkers zich geheel op basis van vrijwilligheid inzetten om uw bijeenkomsten naar wens te laten verlopen. Basisuitgangspunt daarbij is dat u de ruimte beschikbaar wordt gesteld op basis van te maken afspraken en u in principe zelf invulling kunt geven aan uw evenement. Uiteraard hanteren wij daarbij een aantal spelregels, waarover wij in een intakegesprek nadere afspraken maken. Omdat De Gasthuiskapel geen winstoogmerk heeft hanteren wij zeer gunstige verhuurtarieven. Kijkt u zelf maar!

    De Gasthuiskapel kent drie verhuurcategorieën:

    I. Voor culturele en maatschappelijke bijeenkomsten is het dagtarief of deel daarvan €  250,-.

    II. Voor particuliere bijeenkomsten hanteren wij €  400,- per dag of deel daarvan.

    III. Uw zakelijke bijeenkomsten kost €  600,- voor het eerste dagdeel en € 400,- voor de rest van de dag.

    De tarieven zijn inclusief gebruik meubilair, glaswerk, koffie- en theeservies en keukenapparatuur. Op basis van afspraken wordt de zaal in hoofdlijnen klaargezet, inclusief aankleding statafels etc. Niet inbegrepen zijn: BHV, operating en verschuldigde rechten (BUMA etc.).

    Nader af te spreken dienstverlening

    extra zaalvoorbereiding, schoonmaken**, barbediening**, BHV en operatingvanaf € 25,- per uur
    podium (maximaal 12 m²)€ 4,- per 2m²
    balletvloer€ 1,50 per 1m²
    gebruik orgel€ 50,- per uur
    gebruik vleugel€ 50,-
    stemmen vleugel€ 75,-
    diner- en buffettafels aangekleed met tafelrok en/of tafellaken€ 4,50 per stuk
    consumptiesnacalculatie
    bloemen etc.op aanvraag

    ** slechts  in beperkte omvang mogelijk
    Voor nadere informatie over begeleiding en faciliteiten neemt u contact op met één van de beheerders, Kees Vugts of Wim van Acquooij op telefoonnummer 06-11 142 191.

    Zaalindeling

    De Gasthuiskapel beschikt over diverse meubilair en installaties. Deze kunnen zeer flexibel worden opgesteld en ingezet. Hieronder vindt u een overzicht van ons belangrijkste deel aan inventaris.

    130                       Stoelen
    17                         Buffettafels
    4                           Ronde buffettafels (diameter: 150 cm)
    8                           Statafels (diameter: 80 centimeter)
    9                           Terrastafels (diameter: 80/85 centimeter)
    1                            Mengpaneel
    4                           Speakers (actief)
    1                            Monitorspeaker
    4                           Zender microfoons
    1                           Beamer 3000 lumen
    1                           Projectiescherm
    6                           Podiumdelen 200 x 100 x 22 of 40 (lxbxh)
    1                           Bar 400 x 60 (lxb)

    Voor afstemming van de door u gewenste zaalindeling kunt u de plattegrond downloaden en uw eigen zaalindeling maken. Deze kunt u sturen naar info@gasthuiskapel.nl.

    De perfecte aankleding van uw bijeenkomst

    Mocht het meubilair en de apparatuur van de Gasthuiskapel niet volstaan dan is het zeer zeker mogelijk om de kapel in te laten richten door een andere partij. De Gasthuiskapel werkt samen met verschillende bedrijven in de regio en kan u vrijblijvend adviseren. Mocht u een eigen partij willen inschakelen dan is dat vanzelfsprekend ook mogelijk.

    Bommelsch verhuur

    Een verzorgde lunch of diner in de kapel:

    Voor het verzorgen van een lunch, diner of hapjes tijdens een bijeenkomst adviseren wij u graag. Wij werken samen met gerenommeerde cateraars uit de omgeving en ook uw eigen cateraar is van harte welkom.

    Voor meer informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met één van de beheerders, Kees Vugts of Wim van Acquooij op telefoonnummer 06-11 142 191.

    Bediening:

    De vrijwilligers van de Gasthuiskapel zullen er alles aan doen om uw bijeenkomst tot een succes te maken. Het uitserveren van de koffie en thee en de overige drankjes in de verhuurcategorie I doen wij in overleg graag voor u.  In de andere gevallen regelt u dat met uw cateraar.